Veelgestelde vragen
Welke maat past bij mij?
Onder elke product vind je een maattabel die speciaal voor dat product is gemaakt.
Hoe ontvang ik mijn bestelling?
Al onze pakketjes worden verzonden via PostNL. Met de track & trace code die je via de e-mail ontvangt, kun je je bestelling altijd volgen.
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Bestellingen die op maandag tot en met donderdag voor 15:00 zijn geplaatst.
Zullen de volgende werkdag geleverd worden indien het bij de bezorgpartij meezit.
Hoe ruil/retour ik mijn bestelling?
Indien je toch van de aankoop af wenst te zien, mag je de aankoop altijd binnen 14 dagen na ontvangst annuleren en terugsturen. Neem s.v.p. contact met ons op voor het retour label. De kosten voor het retourneren zijn wel voor eigen rekening. Indien het product ongeopend, compleet en onbeschadigd bij ons retour is gekomen zullen wij het bedrag dat je voor het product hebt betaald terugstorten.
Neem contact op met voor retourlabel (graag ordernummer aangeven)
klantenservice@miraz.nl
Naar welke landen verzenden jullie?
Op het moment verzend MIRAZ alleen in Nederland en Belgie.
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Bij MIRAZ kan je gemakkelijk en veilig betalen IDEAL, Bancontact, MasterCard, VISA, PayPal, Google Pay, Apple Pay, American Express, Maestro
Ik heb een vraag die hierboven niet voorkomt.
Neem contact op met info@miraz.nl